نمایش 1–15 از 173 نتیجه

آشنایی با اسانس و خوشبو کننده هوا

انواع اسانس و خوشبو کننده نقش مهمی در زندگی مدرن دارند، زیرا بسیاری از افراد به دلیل استرس و اضطرابی که در طی روز تحمل می کنند، نیاز دارند تا ساعتی از روز را را تمرکز نماید و با انجام فعالیت‌هایی مانند مدیتیشن یا یوگا، آرامش و سلامت روان خود را بازیابی نمایند و با ایجاد حال خوب و بالا بردن انرژی مثبت به زندگی ادامه دهند و از ابتلا به بیماری‌های روانی جلوگیری نمایند.

رایحه درمانی یکی از بهترین روش‌ها برای درمان و یا پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها، بالابردن روحیه و اعتماد به نفس است که ریشه در تاریخ دارد.

در زمان گذشته، با استفاده از انواع چوب‌ها، ادویه‌ها، گل‌ها و گیاهان معطر ، رایحه‌های درمانی درست می‌کردند و با استفاده از آنها اقدام به آروما تراپی می‌کردند. اکنون با پیشرفته علم و تکنولوژی شرایط آسان‌تر شده و شرکت‌های اسانس‌سازی، با تولید انواع خوشبو کننده و اسانس، کار را راحت کرده اند. اسانس و  خوشبوکننده های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی برف پاییزه، از بهترین مواد اولیه تولید شده که ضمن دوستی با محیط زیست هیچ ضرری برای انسان ندارد. بهره مندی از رایحه درمانی مزیت های بسیاری دارد که از مهم ترین آن ها می توان به پاکسازی محیط از آلودگی و رایحه های نامطبوع، افزایش صمیمیت بین افراد، تاثیر مثبت بر زندگی زناشویی زوجین، افزایش عملکرد مغز و حافظه، دور ساختن انرژی منفی از محیط، تقویت سیستم ایمنی بدن و بویایی، بالابردن تمرکز و … اشاره کرد.

 محصولات مجموعه برف پاییزه عموما  وارداتی و دارای مجوز لازم از وزارت بهداشت هستند که بعضا به شکل انحصاری از طریق این سایت به فروش می رسند.

عموما این محصولات  در بسته بندی های مختلف ۱۸ و 30 میلی‌لیتر هستند که با توجه به میزان نیاز و نوع مصرف می توان در سایت انتخاب و خریداری نمود.

مدل های مختلف اسانس و خوشبو کننده هوا

محصولات این دسته بندی را می توان به طور کلی به چند بخش تقسیم بندی کرد:

  • اسانس عطری که شامل اسانس های هستند که رایحه عطرهای معروف دنیا هستند و کاملا رایحه مانند عطر اصلی دارند.
  • اسانس های عودی مانند، که شامل رایحه هایی می شود که دارای زمینه بوی عود هستند.
  • اسانس های طبیعی که شامل محصولاتی است، که بوهای طبیعی دارند که شامل انواع گل، میوه، ادویه و … می شود.
  • اسانس های اختصاصی که شامل رایحه هایی هستند که با نامگذاری برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند که برای آگاهی از آن لازم است تا محتوا آن خوانده شود.
  • اسانس های سوئیسی شامل رایحه هایی می شود که کاملا وارداتی و ساخت کشور سوئیس هستند.
  • خوشبو کننده‌های جنتالین و امسا از جمله جدیدترین محصولات تولید شده برف پاییزه است که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و جذاب، دارای رایحه‌‌ای ماندگار است. این خوشبو کننده با متنوع‌ترین رایحه‌ها تولید می‌شود تا برطرف کننده هر نیاز و سلیقه‌ای باشد. این محصولات دارای مجوز بهداشت جهانی هستند و هیچ گونه مواد مضری در ساخت آن‌ها به کار نرفته است. رایحه این محصولات از طریق چوب‌‍‌هایی که درون مخزن آن قرار می‌گیرد منتشر شده و شما می‌توانید با کم و زیاد کردن تعداد آن‌ها شدت پخش رایحه خوشبو کننده خود را تنظیم و کنترل نمایید.

خرید انواع اسانس و خوشبو کننده

یکی دیگر از نکاتی که باید درباره اسانس و خوشبوکننده ها توجه شود، انتخاب وسیله پخش کننده اسانس است که از اهمیت بالایی برخوردار است. از بهترین وسیله های پخش کننده بو می توان به انواع اسانس سوز، بخارسازها، وارمر، چوب های معطر و … اشاره کرد. برای خرید انواع اسانس و خوشبو کننده هوا تنها کافی است تا به فروشگاه اینترنتی برف پاییزه مراجعه نموده و با انتخاب محصولات مورد نظر، درج اطلاعات و پرداخت آنلاین، سفارش های خود را در سریع ترین زمان ممکن در هر جای کشور که باشید، درب منزل تحویل بگیرید.

خرید اسانس و خوشبوکننده از برف پاییزه

مجموعه برف پاییزه به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و در جهت رفاه حال مشتریان عزیز، خدمات و امکاناتی را در نظر گرفته است تا شما عزیزان بتوانید راحت‌تر از محصولات مجموعه ما استفاده کنید. در این راستا، ما تمامی محصولات ساخت مجموعه برف پاییزه من جمله انواع ظروف پیرکس، انواع خوشبوکننده، انواع اسانس و انواع شمع‌ها را هم به صورت تکی و هم به صورت عمده در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

شما می‌توانید محصولاتی مانند ظروف پیرکس و شمع‌ها را با بسته‌بندی‌های تکی و کادویی به صورت عمده و تعداد بالا سفارش دهید و اسانس و خوشبوکننده را به صورت لیتری و فله، همراه با بسته‌بندی و ظرف تکی و یا بدون آن، از ما خریداری کنید.

برای خرید عمده اسانس و خوشبوکننده‌ها تنها کافی است که با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را به مشاورین ما اطلاع دهید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید سفارش خود را تحویل بگیرید.

یکی دیگر از امکاناتی که مجموعه برف پاییزه برای مشتریان عزیز فراهم کرده است، سفارش محصولات اختصاصی است. این موضوع بدین معنا است که اگر شما، یک ظرف پیرکس و یا یک خوشبوکننده با رایحه‌ای خاص مد نظر دارید و یا در جایی دیده‌اید اما نمونه آن را در بازار پیدا نمی‌کنید و یا قیمت آن بسیار بالاست، می‌توانید به ما سفارش دهید تا آن را برای شما طراحی و تولید کنیم.

به طور مثال، شما یک ظرف خاص از جنس پیرکس مدنظرتان است که عکس آن را در سوشیال یا در یک مکان خاص دیده‌اید اما نمونه آن در بازار ایران وجود ندارد. همچنین ممکن است یک اسانس خاص را بخواهید خریداری کنید که یادآور یک بوی خاص و شاید لحظه‌ای خاص باشد تا بتوانید همیشه آن رایحه را همراه خود داشته باشید، اما باز هم نمونه‌ای از آن ساخته نشده است.

در این شرایط تنها نیاز است که با مشاورین ما ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. برای ثبت سفارش هم نیاز است که عکس محصول و یا مشخصات بارز آن را برای ما ارسال کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول سفارشی را برای شما طراحی و تولید کنیم و به دستتان برسانیم. یکی از اهداف ما در برف پاییزه ایجاد تجربه‌ای دلپذیر از خرید اینترنتی و محصولات مان است.